WHOA! hari yang tak best

Tuesday, May 18, 2010
hari ni hari yang tak best..tengah2 busy pos surat kat pejabat pos tiba2 hujan..lebat lak tu..lepastu lak, moto aku tak boleh start..huh terperangkap aku dalam hujan tu..
haha macam tulis karangan la pulak..
korang pernah tau tak yang seni 2 merangkumi macam2 aspek..sebab tu la aku tulis blog aku ni senitubebas a.k.a seni tu bebas..seni tu boleh jadi seni lukis, seni arca, seni tari dan macam2 lagi..penat kalau nak cakap..haha..
aku ni lebih menjurus kepada seni lukis + seni tulis untuk meluahkan ekspresi diri aku ni..haha..bila buat macam ni aku sangat hepi..lalalalalala..
lepas ni aku cuba cari lukisan2 aku masa kecik2 dulu..kalau ada lagi lukisan 2 nnti aku letak dalam ni..mintak2 le ada lagi lukisan2 2..huhu

2 comments:

diBolica anaiema said...

simple storiii,,,best...seni i2 pun mmg sgt best...^_^

amyrulnaiem said...

tankz so mush cz supprt my blog..
n memang seni tu sangat menarik
so again thankz

Post a Comment

About Me

My photo
aku meluahkan ekspresi di atas kertas..bila aku buat camtu aku gumbira...lalalala~

seni typing