apa perasaan korang tak dapat beraya

Tuesday, September 14, 2010
satu hari raya memang best tapi raya tahun ni bagi aku memang tak best. aku demam bro, dari puasa ke-- aku dah demam da. family aku pegi kl jalan2 kat jalan tunku abd rahman (jalan TAR) pon aku tak dapat enjoy. balik kampung dari kl ke perak lagi la. sepanjang jalan tak makan. lapar bebbb, nasib baik sampai kampung aku terus melantak. hahahahaha. umtuk pengetahuan korang kampug aku kat kampung bor, lenggong, perak.perjalan memang jauh beb. raya pertam orang sibuk bersuka ria aku ni pulak terbongkang kat katil disebabkan aku demam dan tak larat nak bangun. sayu seyh hati aku ni, baju raya tak dapat pakai. aduhhh alangkah sedih hati aku ni Tuhan saja yag tahu. makan pun ala kadar saja. ibu aku memang risaukan aku. tp nak buat macamana.
tp bro ati aku memang sedih lah tak dapat beraya dengan sihat. oleh itu geng korang jaga lah kesihatan tu baik2 ok. peace!!!

0 comments:

Post a Comment

About Me

My photo
aku meluahkan ekspresi di atas kertas..bila aku buat camtu aku gumbira...lalalala~

seni typing