update!

Wednesday, August 25, 2010
lama tak update. Makin lama makin ramai follower, thnks! Aku agak sibuk sebab aku ni dah melanjutkn pelajaran ke kolej matrikulasi melaka, kmm. Pening belajar beb, bkn senang oi nk survive kat sini. Tp selagi ada kemahuan disitu ada jalan jadi aku cuba dan cuba lagi. Hanya yg lemah kan lari, jadi lelaki dan cuba lagi. Hehe mcm lirik malique, cuba lagi hehe. Ha ni pun aku update blog guna mobile phone so secara harfiahnya aku memang sibuk, online pun guna mobile phone je. Stori aku kt kmm ni best beb. Dulu aku fikir Biro Tatanegara tak best dan bosan. Tapi lepas join BTN di Kem Biro Tatanegara B, Besut, Terengganu, buatkan aku fikir yg kem ni sangat best. Terbaik! Permikiran yang dulu aku buang jauh-jauh. Haa!! dah buang hehe.
Memang busy jadual dekat BTN tu. Pack sangat. Sampaikan aku nak talifon ibu and awek aku pun tak sempat. Nasib lah mereka faham situasi aku. Yokk aku persembahkan gambar-gambar aku semasa di BTN.












Inilah gambar-gambar kenangan aku di KMM/KOLEJ MATRIKULASI MELAKA
semuanya sporting habis!!
TERBAEK YOKKK!!

0 comments:

Post a Comment

About Me

My photo
aku meluahkan ekspresi di atas kertas..bila aku buat camtu aku gumbira...lalalala~

seni typing