Nursery

Tuesday, June 15, 2010
Selepas aku berjaya dalam projek mural aku itu. Aku dipanggil lagi oleh orang yang sama iaitu pakcik sedara aku. Kali ini untuk nursery beliau. Taman perumahan yang sama cuma taska di sebelah hujung kanan dan nursery di sebelah hujung kiri. Kira kalau taman itu ada 15 buah rumah,taska yang pertama dan nursery yang ke 15. Hujung dan hujung. Hop korang paham. Hehe..tempoh untuk projek ini lebih kurang tiga minggu. Aku perlu lukis di dinding, tepi dan depan nursery tersebut.
depan perlu lukis taman yang dipenuhi serangga yang comel-comel macam ladybird,burung,belalang serta pagar yang berwarna-warni. Memang menguji kemahiran lah sebab kebanyakan lukisan di hadapan ini berskala kecil. memang mngujikan.
Ok, di bahagian dinding teepi pula aku lukis hello kitty pegang beloon,teddy bear,dan bas sekolah. Part ni pula berskala besar so penat la jugak nak habiskan projek ini.
Penamatnya aku dapat upah RM200. Projek ini aku dapat pada akhir bulan november hingga disember 2006, dua tahun selepas projek mural aku yang pertama di tabika pakcik sedara aku.
...:::end:::...

0 comments:

Post a Comment

About Me

My photo
aku meluahkan ekspresi di atas kertas..bila aku buat camtu aku gumbira...lalalala~

seni typing